BEZPŁATNY KURS WORDPRESS

Proste metody, instrukcje krok po kroku, porady i filmy...

Jak pozycjonować firmową stronę internetową? 3 sposoby.

Tekst Gościnny
Tekst Gościnny

Ostatnia aktualizacja

sesign-art

Świadomość konieczności pozycjonowania strony internetowej wśród ich właścicieli jest dzisiaj na poziomie imponującym. Zwłaszcza firmy doskonale zdają sobie sprawę z tego że bez pozycjonowania strony WWW w wyszukiwarkach internetowych daleko nie zajdą.

W sieci znaleźć można wiele materiałów, które objaśniają metody pozycjonowania i krok po kroku wprowadzają w tajniki SEO. Wiedza ta zaczęła mocno zalewać internet po wielkich zmianach algorytmu Google w 2012 roku. Wtedy to wiele firm straciło wysokie pozycje w rankingach narażając się na ogromne straty finansowe.

Obecnie metody pozycjonowania drastycznie się zmieniły. Pozycjonowanie strony internetowej stało się bardziej kosztowne i o wiele bardziej czasochłonne. Stało się jednak także bardziej sprawiedliwe, a użytkownicy znacznie rzadziej trafiają w Google na spam, tak jak to kiedyś miało miejsce. W tym artykule podamy trzy metody pozycjonowania strony internetowej, które są w dalszym ciągu skuteczne, a które z powodzeniem stosujemy w agencji Design Cart.

Katalogi stron internetowych

Niegdyś podstawa pozycjonowania stron internetowych. 10 lat temu pozycjonowanie strony WWW opierało się na tak zwanym „katalogowaniu” czyli dodawaniu strony internetowej do katalogów. Szybko katalogi stron zamieniały się w tak zwane „farmy linków”, a ich wartość merytoryczna drastycznie zmalała. Google więc było zmuszone do udoskonalenia swojego algorytmu tak aby farmy linków nie miały wpływu na pozycjonowanie. Dzisiaj katalogi stron cieszą się znacznie mniejszą popularnością mimo to dalej działają. Jest tylko jeden warunek. Muszą to być katalogi wartościowe z odpowiednią mocą domeny.

Artykuły sponsorowane

Jest to najdroższa metoda pozycjonowania strony internetowej i najbardziej czasochłonna. Te dwie wady nie odstraszają jednak specjalistów, ponieważ jest to też najbezpieczniejsza i najskuteczniejsza metoda pozycjonowania strony internetowej. Polega na tworzeniu artykułów powiązanych z tematyką naszej strony. Do artykułu dodajemy linki prowadzące do naszej witryny. Następnie szukamy serwisu, którego domena jest znacznie silniejsza od naszej. Serwis powinien też być powiązany z tematyką naszej strony. Gdy już znajdziemy odpowiednie serwisy płacimy ich właścicielom za publikację artykułu. Ceny niestety nie są niskie. Wartościowe serwisu swoje cenniki zaczynają od 200 zł, kończąc na kilku tysiącach za publikację jednego artykułu. Jedno jest pewne. To działa i daje stabilne efekty w przełożeniu na pozycję strony internetowej w wynikach organicznych Google. Więcej o pozycjonowaniu tą metodą dowiesz się pod tym linkiem.

Marketing szeptany

Marketing szeptany ma podwójne działanie. Tworzy w sieci sztuczny tłum, który poleca nasze usługi, bądź produkty oraz pozostawia linki do naszej strony na różnego rodzaju serwisach internetowych, głównie forach. Drugi efekt ma ogromny wpływ na pozycjonowanie i w marketingu szeptanym głównie na ten aspekt stawia się najbardziej. Na czym dokładnie to polega? Agencja lub właściciel strony internetowej zbiera bazę tematycznych serwisów internetowych, for itp. Tworzy na nich konta i udaje użytkownika który szuka opinii dotyczącej danego produktu, usługi, pozostawiając np. link do pozycjonowanej strony. Dalej tworzy konta kolejne które odpowiadają na pytanie twórcy tematu, w sposób pozytywny. Tworzy się dyskusja pomiędzy wieloma kontami, do takiej dyskusji czasami też dołączają prawdziwi użytkownicy forum. Dobrze przeprowadzony marketing szeptany gwarantuje stabilne, pewne linki.

Jest o wiele więcej metod pozycjonowania strony internetowej. Podane trzy są jednak wystarczające do wypozycjonowania większości stron internetowych. Gdy opanuje się powyższe trzy metody warto zainteresować się kolejnymi, ponieważ im większa różnorodność tym dla pozycjonowanej strony lepiej.

Artykuł opracowany przez agencję Design Cart.

PODAJ DALEJ!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Autor

Tekst Gościnny

Tekst Gościnny

Może Cię zainteresować także

1 komentarz na temat “Jak pozycjonować firmową stronę internetową? 3 sposoby.”

Twój Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przewiń do góry

Zaczekaj!

Planujesz uruchomienie strony, a może sklepu internetowego?

Jeśli tak, to nie możesz tego przegapić! Zapraszam Cię na bezpłatny Kurs WordPress z nagrodami, który pomoże Ci zrobić ten pierwszy, niezwykle ważny krok.

Możesz się wypisać w każdej chwili. Zapisując się akceptujesz naszą Politykę Prywatności

ODBIERZ,
BEZPŁATNY KURS!