BEZPŁATNY KURS WORDPRESS

Proste metody, instrukcje krok po kroku, porady i filmy...

Na jakie gadżety reklamowe firmy decydują się najczęściej?

Tekst Gościnny
Tekst Gościnny

Ostatnia aktualizacja

pudelkozartykulamireklamowymi

Kampanie promocyjne wykorzystujące różnego rodzaju gadżety reklamowe wcale nie należą do rzadkości. Tym bardziej, że ich zastosowanie jest bardzo szerokie. Warto też zauważyć, jak ogromny jest wybór gadżetów różnego rodzaju, dlatego też planując kampanię promocyjną niejednokrotnie trzeba się dłużej zastanowić nad tym, co najlepiej wybrać.

Charakter gadżetów najlepiej dopasować do sytuacji, w której będą rozdawane

W momencie, kiedy zapraszamy do siebie klienta na spotkanie i chcemy przekazać mu ofertę naszej firmy, z pewnością takim gadżetem, który będzie się dobrze prezentował są teczki ofertowe. Dodatkowo, jeśli mamy do przekazania coś w formie elektronicznej, dodatkowo możemy to zrobić na pamięci USB z logo naszej firmy. W otoczeniu typowo biurowym sprawdzają się też różnego rodzaju długopisy z logo firmy oraz inne akcesoria biurowe i piśmiennicze. Takie gadżety bardzo często są też rozdawane przez firmy przy okazji różnych targów, konferencji oraz szkoleń. Wśród popularnych gadżetów reklamowych są też słodycze. W specjalnie zaprojektowanych opakowaniach mogą być dostępne na recepcji, ale możemy je też rozdawać przy okazji różnych imprez.

Gadżety reklamowe posiada w swojej ofercie PIOKA

Na co zwracamy uwagę, zamawiając gadżety?

Przede wszystkim bardzo mocno skupiamy się na ich przydatności i funkcjonalności. A ponieważ mają za zadanie prezentować firmę w jak najlepszym świetle, trzeba też koniecznie zwrócić uwagę na ich jakość wykonania. To jednak nie wszystko. Tak naprawdę, im dłużej taki gadżet będzie pozostawał w użyciu, tym dłużej będzie promował naszą firmę i jest to kolejny ważny argument związany z tym, aby jednak celować w wyższą jakość takich produktów. Nie bez znaczenia jest też cena, gdyż każda kampania reklamowa posiada swój określony budżet, w którym trzeba się zmieścić.

Odbiorcy gadżetów reklamowych, jak pokazują badania, najbardziej stawiają na ich przydatność. Kolejną ważną cechą jest to, jak są atrakcyjne. Równie ważny jest jednak także sam fakt posiadania nowej rzeczy, co przemawia za sensownością wręczania gadżetów przez firmy w ogóle.

PODAJ DALEJ!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Autor

Tekst Gościnny

Tekst Gościnny

Może Cię zainteresować także

Twój Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przewiń do góry

Zaczekaj!

Planujesz uruchomienie strony, a może sklepu internetowego?

Jeśli tak, to nie możesz tego przegapić! Zapraszam Cię na bezpłatny Kurs WordPress z nagrodami, który pomoże Ci zrobić ten pierwszy, niezwykle ważny krok.

Możesz się wypisać w każdej chwili. Zapisując się akceptujesz naszą Politykę Prywatności

ODBIERZ,
BEZPŁATNY KURS!