Proste metody, instrukcje krok po kroku, porady i filmy...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Tekst Gościnny

Tekst Gościnny

Na jakie gadżety reklamowe firmy decydują się najczęściej?

Ostatnia aktualizacja:

Kampanie promocyjne wykorzystujące różnego rodzaju gadżety reklamowe wcale nie należą do rzadkości. Tym bardziej, że ich zastosowanie jest bardzo szerokie. Warto też zauważyć, jak ogromny jest wybór gadżetów różnego rodzaju, dlatego też planując kampanię promocyjną niejednokrotnie trzeba się dłużej zastanowić nad tym, co najlepiej wybrać.

Charakter gadżetów najlepiej dopasować do sytuacji, w której będą rozdawane

W momencie, kiedy zapraszamy do siebie klienta na spotkanie i chcemy przekazać mu ofertę naszej firmy, z pewnością takim gadżetem, który będzie się dobrze prezentował są teczki ofertowe. Dodatkowo, jeśli mamy do przekazania coś w formie elektronicznej, dodatkowo możemy to zrobić na pamięci USB z logo naszej firmy. W otoczeniu typowo biurowym sprawdzają się też różnego rodzaju długopisy z logo firmy oraz inne akcesoria biurowe i piśmiennicze. Takie gadżety bardzo często są też rozdawane przez firmy przy okazji różnych targów, konferencji oraz szkoleń. Wśród popularnych gadżetów reklamowych są też słodycze. W specjalnie zaprojektowanych opakowaniach mogą być dostępne na recepcji, ale możemy je też rozdawać przy okazji różnych imprez.

Gadżety reklamowe posiada w swojej ofercie PIOKA

Na co zwracamy uwagę, zamawiając gadżety?

Przede wszystkim bardzo mocno skupiamy się na ich przydatności i funkcjonalności. A ponieważ mają za zadanie prezentować firmę w jak najlepszym świetle, trzeba też koniecznie zwrócić uwagę na ich jakość wykonania. To jednak nie wszystko. Tak naprawdę, im dłużej taki gadżet będzie pozostawał w użyciu, tym dłużej będzie promował naszą firmę i jest to kolejny ważny argument związany z tym, aby jednak celować w wyższą jakość takich produktów. Nie bez znaczenia jest też cena, gdyż każda kampania reklamowa posiada swój określony budżet, w którym trzeba się zmieścić.

Odbiorcy gadżetów reklamowych, jak pokazują badania, najbardziej stawiają na ich przydatność. Kolejną ważną cechą jest to, jak są atrakcyjne. Równie ważny jest jednak także sam fakt posiadania nowej rzeczy, co przemawia za sensownością wręczania gadżetów przez firmy w ogóle.

Spodobał Ci się ten artykuł?

Zdobądź kompletną wiedzę lub uporządkuj i poszerz ją o wiele cennych umiejętności, które pozwolą Ci rozwinąć skrzydła. Dołącz do najlepszego Kursu WordPress w edycji 2019 dla nie informatyków!

Zapraszam również do grona tysięcy Subskrybentów JZS. Raz w tygodniu otrzymasz powiadomienia o nowych artykułach na temat pracy z WordPressem, Elementorem i wiele więcej.

Share on facebook
Udostępnij na Facebooku
Share on twitter
Udostępnij na Twitterze

UDOSTĘPNIJ TEŻ W INNYCH MIEJSCACH

Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp
Share on reddit
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Autor

Tekst Gościnny

Tekst Gościnny

Może Cię zainteresować także

Dodaj komentarz

avatar

JZS używa wtyczki Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się jak komentarze są przetwarzane.

Ta strona używa plików cookies aby zapewnić Ci najlepszą jakość korzystania tej witryny. Zgadzając się, akceptujesz użycie plików cookie zgodnie z naszą polityką.

Przewiń do góry
small_c_popup.png

Odbierz Prezent!

Nie przegap nowych poradników, którymi dzielę się z Subskrybentami JZS. W prezencie otrzymasz kupon rabatowy -20% na kursy poznajWP.pl!

Webinar: "Strona Internetowa, Sklep... - jak zacząć?"

piątek 25.10, godz. 19:00 - Wstęp wolny - Ograniczona ilość miejsc!