Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Krzysztof Wojteczko

Krzysztof Wojteczko

Najpopularniejszy motyw dla WordPress’a

Ostatnia aktualizacja:

Dziś chciałbym pokrótce zaprezentować Wam najpopularniejszy, przynajmniej jak na obecną chwilę na ThemeForest, motyw pod WordPressa o nazwie Avada. Skórka została po raz pierwszy opublikowana w połowie 2012 roku ma więc już ładnych kilka lat, ale autor dba o to aby cały czas się rozwijała i aktualnie mamy już wersję z numerkiem 5. Zresztą trudno się dziwić skoro motyw dobrze się sprzedaje. Nie dzieje się tak bez powodu.

Przyznam szczerze, że jakieś 3, może 4 lata temu instalowałem ją na jednej ze stron, ale wtedy nie zrobiła na mnie specjalnie większego wrażenia. Była jedną z wielu skórek ze swoją paletą wad i zalet.  Szału nie było.
Ostatnio jednak mam okazję pracować na jej najnowszej odsłonie i przyznam szczerze, że zaczyna mi się podobać. Wdrożyłem ją na stronie firmy zajmującej się produkcją koszulek i nadrukami na tychże koszulkach działającej pod adresem www.koszulki-lublin.pl i choć to początek procesu, to już mogę powiedzieć, że jest fajnie 🙂

Wstępne wdrożenie przebiegło bez większych perturbacji, można powiedzieć mega intuicyjnie. Motyw ma wbudowany wizualny kreator układu treści o nazwie Fusion Builder, który może nie jest tak wygodny jak znany nam chociażby z wcześniej prezentowanego The7 Visual Composer, ale można w nim zrobić praktycznie to samo. Kwestia przywyknięcia do logiki działania i obycia się z narzędziem, co nie jest ani specjalnie czasochłonne ani zbytnio trudne.

avada

Bardzo przydatną funkcjonalnością jest możliwość tworzenia własnych szablonów układu treści, które potem możemy błyskawicznie użyć na dowolnej edytowanej stronie. Przy większych projektach tego typu funkcjonalność może znacząco podnieść wydajność pracy i zaoszczędzić masę naszego czasu. Jedyne czego mi brakuje, to mojego ulubionego trybu edycji na froncie, który w Composerze po prostu uwielbiam. Może kiedyś się doczekam.

W pakiecie z tematem dostajemy dodatkowo zestaw przydanych wtyczek jak Fusion Slider, Elastic Slider, Revolution Slider oraz dobrze opracowaną integrację z Woocommerce. Możemy więc na tym motywie nie tylko zrobić stronę swojej firmy, ale także jej sklep internetowy, który bardzo dobrze zintegruje się w układem graficznym całej witryny. Działa to naprawdę przyzwoicie i jeśli myślisz o sklepie na WordPressi’e to rozważ tę skórkę, bo pozwoli Ci dość wygodnie zarządzać i manipulować warstwą wizualną strony/sklepu.

Cena? Nie jest to darmowy motyw, ale pewnie gdyby taki był to nie miałby takich możliwości jakie ma, ale na pocieszenie dodam, że podobnie jak wszystkie motywy na TF nie zrobi spustoszenia w naszym portfelu. $42 to bardzo dobra cena za to co otrzymujemy. Zachęcam do pobawienia się demówką i zerkania na www.koszulki-lublin.pl gdzie można śledzić rozbudowę rodzimej witryny opartej właśnie na tym motywie.

Jeśli będziecie mieli jakieś własne spostrzeżenia na temat tej skórki, podzielcie się nimi w komentarzach.

Spodobał Ci się ten artykuł?

Mam dla Ciebie o wiele więcej. Dołącz do tysięcy Subskrybentów, aby otrzymywać powiadomienia o nowych tekstach na temat pracy ze stroną. Czeka też niespodzianka :)

Oceń artykuł

Share on facebook
Udostępnij na Facebooku
Share on twitter
Udostępnij na Twitterze

UDOSTĘPNIJ TEŻ W INNYCH MIEJSCACH

Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp
Share on reddit
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Autor

Krzysztof Wojteczko

Krzysztof Wojteczko

Szkoleniowiec, miłośnik nowych technologii, WordPress'a i wszystkiego co ma związek z marketingiem internetowym. Swoją pierwszą stronę stworzył w 1996 roku.

Może Cię zainteresować także

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Janusz Kamiński Recent comment authors

JZS używa wtyczki Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się jak komentarze są przetwarzane.

najnowszy najstarszy oceniany
Janusz Kamiński
Gość
Janusz Kamiński