Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Krzysztof Wojteczko

Krzysztof Wojteczko

Strona firmy a zaangażowanie Klientów

Ostatnia aktualizacja:

Strony internetowe to dla każdego przedsiębiorcy świetny sposób na promocję oraz nawiązanie (i utrzymanie) kontaktu z Klientami. Dobra strona internetowa jest w stanie sprostać wszystkim tym wyzwaniom, co więcej ? przemyślana i umiejętnie prowadzona strona WWW skłania Klientów do większego zaangażowania, a tym samym usprawnia biznes.

CO NALEŻY ZROBIĆ, BY STWORZYĆ STRONĘ INTERNETOWĄ GODNĄ UWAGI? JAK WYKORZYSTAĆ SIEĆ WWW W SWYM BIZNESIE I ZROBIĆ TO UMIEJĘTNIE?

Podstawa to nowe, oryginalne rozwiązania, które pozwalają zwiększyć stopień zaangażowania ze strony Klientów. Fora dyskusyjne czy czaty to tylko wierzchołek góry lodowej. Wśród szczególnie popularnych metod, stosowanych w celu przyciągnięcia uwagi Internautów, znajduje się m.in. tworzenie ciekawych interfejsów, dzięki którym dostęp do wybranych informacji jest wygodniejszy i łatwiejszy oraz łączenie adresów poszczególnych stron internetowych i innymi popularnymi witrynami.

Strony WWW chętnie wykorzystują również markę, która często staje się główną siłą przyciągającą uwagę użytkowników Internetu. W promocji strony internetowej można korzystać z wirtualnych katalogów oraz linków, warto czasem jednak skorzystać także z tych bardziej tradycyjnych rozwiązań. A tu wybór jest szeroki. Do odwiedzin danej strony internetowej można skłonić Internautów m.in. takimi materiałami marketingowymi, jak ulotki, korespondencja czy inne, atrakcyjne dla odbiorców materiały promocyjne. Najważniejsze, by materiały te zawierały czytelną informację o tym, w jaki sposób można dotrzeć do danej strony WWW i dlaczego warto ją odwiedzić.

Strona internetowa, która ma zapewnić sukces przedsiębiorcy i zachęcić Klientów do skorzystania z jego usług, powinna spełnić kilka podstawowych warunków. Przede wszystkim ważna jest treść. Teksty powinny być nie tylko wysokiej jakości. Ważna jest ich czytelna, jasna i zrozumiała treść. Nie bez znaczenia pozostaje również systematyczne aktualizowanie strony oraz odświeżanie umieszczanych na niej informacji. Warto zadbać również o stworzenie bezpośrednich połączeń pomiędzy daną stroną internetową a Klientami oraz przeglądanie komentarzy, umieszczanych na stronie przez Klientów lub zwykłych gości.

Szczególnie ważne jest umiejętne prowadzenie strony internetowej dla tych osób, które zajmują się sprzedażą internetową. Jak podkreślają specjaliści od nowoczesnego marketingu, przed interaktywnymi sprzedawcami stoi wiele obowiązków związanych z prowadzeniem własnej strony WWW. O co powinni zadbać w pierwszej kolejności ci, którzy wykorzystują Internet do sprzedaży swych produktów? Zdaniem specjalistów to najważniejsza jest treść umieszczana na stronie internetowej. Musi ona niemal automatycznie kojarzyć się potencjalnemu Klientowi z wysoką jakością oraz dużą wartością. Teksty umieszczane na stronie powinny możliwie jak najskuteczniej zachęcać Klientów do zapoznania się z ofertą oraz poszczególnymi produktami. Warto stworzyć taką stronę, która może wpływać na emocje odwiedzających ją gości. Emocje (śmiech, smutek) są przecież od dawna wykorzystywane w tradycyjnej reklamie, mogą zatem pojawiać się także na stronach internetowych współczesnych, nowoczesnych przedsiębiorców.

Spodobał Ci się ten artykuł?

Mam dla Ciebie o wiele więcej. Dołącz do tysięcy Subskrybentów, aby otrzymywać powiadomienia o nowych tekstach na temat pracy ze stroną. Czeka też niespodzianka :)

Oceń artykuł

Share on facebook
Udostępnij na Facebooku
Share on twitter
Udostępnij na Twitterze

UDOSTĘPNIJ TEŻ W INNYCH MIEJSCACH

Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp
Share on reddit
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Autor

Krzysztof Wojteczko

Krzysztof Wojteczko

Szkoleniowiec, miłośnik nowych technologii, WordPress'a i wszystkiego co ma związek z marketingiem internetowym. Swoją pierwszą stronę stworzył w 1996 roku.

Może Cię zainteresować także