Dwie proste metody, instrukcje krok po kroku, porady i wsparcie...

Brak produktów w koszyku.

Sugester Słów Kluczowych

Sugester Słów Kluczowych to narzędzie przy pomocy którego przeprowadzisz analizę słów kluczowych na potrzeby efektywnego pozycjonowania lub kampanii reklamowych w Google Ads. Wpisz słowo lub frazę, która najlepiej opisuje Twój biznes i sprawdź jaki ma potencjał. Przyjrzyj się innym sugerowanym frazom.

Chcesz dowiedzieć się jak czytać wyniki? Kliknij tutaj >

Jak korzystać z Sugestera Słów Kluczowych

Sugester pomoże Ci przeanalizować słowa i frazy kluczowe pod kątem ich popularności. Innymi słowy dowiesz się ile średnio w miesiącu daną frazę w wyszukiwarce Google wpisują internauci. Załóżmy, że jesteś producentem domów z bali i przymierzasz się do pozycjonowania swojej strony. Chcesz dowidzieć się jaki potencjał może mieć dla Ciebie fraza „domy z bali” i przy okazji sprawdzić jakie inne mógłbyś wykorzystać aby przyciągnąć możliwie duży i konwertujący ruch. Oczywiście prawdopodobnie zajmujesz się czymś innym więc zastanów się co może najlepiej opisać Twój biznes. Może fraza „salon kosmetyczny Lublin” – jeśli masz taki salon i działasz stacjonarne w Lublinie. A może masz sklep internetowy z galanterią skórzaną? W takiej sytuacji możesz spróbować użyć frazy „sklep z galanterią skórzaną” albo „sklep z torebkami” itp… Wpisz ją w okienku wyszukiwania i sprawdź wyniki.

analiza słów kluczowych
  1. W kolumnie SUGESTIE znajdziesz u samej góry frazę którą wpisałeś, a pod nią kolejne pokrewne, które mogą Cię zainteresować. 
  2. Kolumna TREND to uproszczony wykres słupkowy pozwalający na szybką ocenę trendów wyszukiwania danej frazy na przestrzeni ostatnich miesięcy.
  3. W kolumnie WYSZUKIWAŃ odczytasz ile dana fraza ma średnio miesięcznie wyszukiwań. I tak w naszym przykładzie fraza „domy z bali” cieszy sporym powodzeniem, bo jest wpisywana do wyszukiwarki średnio 22 200 razy. Gdyby udało Ci się dostać na szczyt wyników wyszukiwania z pewnością znacząco odczułbyś wzrost ruchu na stronie.
  4. CPC – to szacowany koszt reklam w Google Ads
  5. Kolumna KONKURENCJA w skali od 0 do 100 informuje z jak duża konkurencją będziesz musiał się zmierzyć. Jak widać w przypadku tej frazy jest bardzo duża, a to w prostej linii oznacza, że droga na szczyt przy frazie o takim ruchu będzie prawdopodobnie wyboista, czasochłonna, pracochłonna i kosztowna.
  6. To niejako kontynuacja poprzedniego punktu. Fraza którą analizujemy prawdopodobnie nie będzie łatwa do wypozycjonowania.
  7. I nieco większa wersja wykresu pokazującego trendy w wyszukiwaniu. Najeżdżając na poszczególną kolumnę kresu zobaczysz dane dotyczące ilości wyszukiwań.Tu może nie jest to bardzo widoczne, ale w niektórych branżach widać wyraźnie sezonowość.
Frazy możesz sortować np. po ilości średnich miesięcznych wyszukiwań aby wyciągnąć te, które generują największy ruch.
Pamiętaj jednak, że duży ruch nie zawsze oznacza wzrost sprzedaży, ilości Klientów, rejestracji itd…. Frazy które wybierzesz powinny możliwie precyzyjnie odzwierciedlać faktyczne intencje osób szukających Twoich usług. Jeśli jesteś producentem być może warto przeanalizować frazę „producent domów z bali„.
Staraj się unikać fraz o zbyt ogólnym charakterze. Jeśli np. zajmujesz się usługami remontowymi i w pakiecie usług masz kładzenie podłóg, to samo słowo „podłoga” czy „podłogi” pomimo, że może mieć bardzo dużą ilość wyszukiwań będzie zbyt ogólna. Ruch jaki wygenerujesz będzie pochodził od ludzi, którzy w znacznej części wcale nie szukają kogoś kto im ładnie ułoży podłogę w domu, ale będą to osoby szukające najróżniejszych informacji o podłogach jakie tylko mogą przyjść do głowy. Czy w takiej sytuacji inwestycja w pozycjonowanie dla tej frazy będzie miała sens? Czy uruchamianie kampanii reklamowej w Google dla takiej frazy będzie miało sens i nie przepali momentalnie budżetu? Oczywiście, że przepali i oczywiście, że nie ma to najmniejszego sensu. Działaj z głową 🙂
[seotool_keyword_suggestion_page]