Marketing Internetowy

"Bezpłatne Szkolenia Online"

5 praktycznych szkoleń, które dadzą Ci solidne podstawy i zapewnią lepszy start.

Nadchodzące Warsztaty

NA KAŻDYM SZKOLENIU ATRAKCYJNE BONUSY!

Jak Zrobić Stronę Internetową

Poziom podstawowy

Jeśli chcesz samodzielnie uruchomić własną stronę internetową na WordPress'ie i nauczyć się jak nią zarządzać, a temat wydaje Ci się skomplikowany, ten warsztat jest dla Ciebie. Wszystko podane w prosty, przystępny dla każdego sposób.

Prowadzący: Krzysztof Wojteczko

  1. Dowiesz się czym jest domena, hosting oraz na co zwracać uwagę przy ich doborze.
  2. Nauczysz się instalacji systemu CMS WordPress, na którym funkcjonuje blisko 30% stron internetowych na całym Świecie.
  3. Zobaczysz jak instalować rozszerzenia, motywy i jak je personalizować. Będziesz wiedzieć na co zwracać uwagę przy ich doborze i gdzie ich szukać.
  4. Poznasz sposoby na wygodne zarządzanie zawartością i sposoby na dostosowanie jej do własnych potrzeb w tym potrzeb Twojego biznesu.
  5. Dowiesz sie jak tworzyć działy strony, jak dodawać treści, zdjęcia, filmy czy jak integrować stronę z mediami społecznościowymi.
  6. Porozmawiamy także o optymalizacji SEO czyli o sposobach na wyższe pozycje w wyszukiwarce Google.
  7. Poruszymy niezwykle istotne zagadnienia związane z bezpieczeństwem Twojej strony
  8. Na koniec podpowiem Ci skąd i jak możesz generować ruch na swoją stronę aby przynosiła Ci wymierne korzyści i jak go mierzyć.

30.10.2017 (poniedziałek), godz. 10;00

Skuteczna Kampania w Google AdWords

Poziom podstawowy

Dowiedz się jak uruchomić skuteczną kampanię w Google AdWords. Omówię najczęstsze błędy oraz pokażę jak krok po kroku zaplanować i uruchomić dobrą kampanię niewymagającą dużych budżetów.

Prowadzący: Tomasz Gębała

  1. Jak dobierać skuteczne i opłacalne słowa kluczowe, które nie zrujnują Twojego portfela.
  2. Jaką opcję dopasowań słów kluczowych wybrać.
  3. Jak zbudować skuteczną strukturę kampanii marketingowej AdWords.
  4. Jak zwiększyć widoczność reklam w wyszukiwarce.
  5. Jak optymalizować kampanię aby osiągać lepsze efekty.
  6. Omówienie najczęstszych błędów.
Google Adwords

seria zakończona

Reklama na Facebooku - jak zacząć

Poziom podstawowy

Facebook daje olbrzymie możliwości jeśli chodzi o reklamę, głównie za sprawą rozbudowanych możliwości targetowania na precyzyjnie dobrane grupy docelowe. Twoja firma może szybko i precyzyjnie trafić do osób potencjalnie zainteresowanych tym co masz do zaoferowania. Pytanie jak to zrobić, nie pogrążając się finansowo?

Prowadzący: Krzysztof Wojteczko

  1. Jakie korzyści niesie ze sobą reklama na Facebooku i co odróżnia ją od innych form pozyskiwania Klientów w sieci.
  2. Jakie są rodzaje reklam na Facebooku, z których warto korzystać.
  3. Docieranie do właściwych grup docelowych, czyli jak nie stracić swoich pieniędzy.
  4. Jak przygotować skuteczne kampanie, które zarabiają.
  5. Mierzenie efektywności prowadzonych kampanii.
  6. Omówienie najczęstszych błędów.
Facebook

seria zakończona

Jak zamienić ruch na stronie w Klientów

Poziom podstawowy

Chcesz dowiedzieć się jak skutecznie przekształcać ruch strony w swoich Klientów? A może chcesz dowiedzieć się co przyciąga ich uwagę, w co chętnie klikają, a co zupełnie pomijają - być może istotnego dla Twojego biznesu? Dzięki prostym zabiegom zyskasz ogromną wiedzę na temat użyteczności swojej strony. Pokażę Ci co możesz zrobić nie wydając ani złotówki.

Prowadzący: Tomasz Gębała

  1. Dowiesz się jak za darmo sprawdzić co robią odwiedzający na Twojej stronie (nagrywanie sesji)
  2. Nauczysz się konfigurować darmową HeatMapę. Dzięki temu sprawdzisz jakie elementy na Twojej stronie są klikane, a jakie pomijane.
  3. Dowiesz się jak stworzyć darmową ScrollMapę, czyli poznasz sposób na odkrycie tego do jakich części strony docierają osoby, które ją przeglądają.
  4. A może testy A/B? Co to jest i jak z nich korzystać?
  5. W końcu jak z tych wszystkich danych wyciągnąć trafne wnioski, aby zwiększyć konwersję na stronie.
google opyimize

23.10.2017 (poniedziałek), godz. 20:00

Jak uruchomić własny Sklep Internetowy

Poziom podstawowy

Jeśli chcesz wykorzystać potencjał Internetu i dołączyć do olbrzymiego i bardzo dynamicznie rozwijającego się sektora rynku ecommerce, to szkolenie jest dla Ciebie. Dzięki uczestnictwu nie tylko zaczniesz przygodę ze swoim sklepem, ale przede wszystkim unikniesz wielu podstawowych błędów, co już na starcie da Ci znaczną przewagę.

Prowadzący: Krzysztof Wojteczko

  1. WordPress + Woocommerce - idealna para.
  2. Jak zainstalować oba te rozwiązania i jak przeprowadzić podstawową konfigurację.
  3. Metody płatności i metody wysyłki. Jakie wybrać i jak je skonfigurować.
  4. Jak dodawać produkty i jak nimi zarządzać.
  5. Jak zarządzać zamówieniami.
  6. Jak poprawnie zoptymalizować sklep pod kątem pozycjonowania, czyli podstawy SEO w ecommerce.
  7. Bezpieczeństwo sklepu i zagadnienia prawne.
WordPress Woocommerce

19.10.2017 (czwartek), godz. 20:00

Prowadzący

Krzysztof

Krzysztof Wojteczko

Witaj! Przy stronach internetowych i ogólnie przy działaniach skoncentrowanych wokół  marketingu internetowego pracuję już 21 lat. Szmat czasu, ale dzięki temu mogę się z Tobą dzielić unikalnym doświadczeniem, które odpowiednio wykorzystane może Ci przynieść wymierne korzyści. Przez kilkanaście lat zarządzałem firmą hostingową i prowadziłem rozmaite projekty webowe. Wierzę, że czas spędzony ze mną na szkoleniach i nie tylko okaże się dla Ciebie dobrą inwestycją.

Tomek

Tomasz Gębała

Jestem praktykiem i pasjonatem marketingu internetowego. Od kilku lat pomagam przedsiębiorcom, takim jak Ty, wprowadzać skuteczne kampanie marketingowe. Pokazuję jak pozyskiwać ruch na stronie oraz przekształcać go w przyszłych klientów. Szkolę i doradzam jak skutecznie reklamować się w Google Adwords oraz Facebook Ads. Nauczę Cię jakich błędów unikać, aby nie wyrzucać pieniędzy w błoto. Wspólnie z Krzyśkiem tworzymy agencję marketingową TakMedia.

Jak Zrobić Stronę 2017 & TakMedia :: Polityka Prywatności